"Кримська Свiтлиця" > #23 за 07.06.2013 > Тема "Резонанс"
#23 за 07.06.2013
«М╢НЬШЕ, Ч╢М ЗА 250, Н╢ ВОЗЬМУ!»
НОТАТКИ ПОДОРОЖУЮЧОГО ЗАЛ╤ЗНИЦЕЮ Перед╕ мною пров╕дник пропустив без квитк╕в ╕ пред’явлення паспорта двох майбутн╕х пасажир╕в. Я не став сперечатись, коли в╕н в╕д мене вимагав, окр╕м квитка, ще й паспорт. Вже п╕дн╕маючись у вагон, я почув короткий д╕алог, у якому на прохання взяти до Новоолекс╕╖вки пров╕дник сказав: «М╓ньше, ч╓м за 250, н╓ возьму!». Н╕чого соб╕ розц╕нки! – у той час, як в╕д Донецька до Севастополя варт╕сть купейного квитка — 150 гривень. Грош╕ чимал╕, враховуючи в╕дсутн╕сть достатнього комфорту, двер╕, як╕ не зачиняються, сус╕дн╕ двер╕, як╕ скрегочуть на увесь вагон, скажен╕ ц╕ни на чай, каву, специф╕чн╕ запахи з туалету та ╕нш╕ непри╓мност╕. Вод╕╖в автобус╕в ще якось можна зрозум╕ти, коли вони беруть безб╕летник╕в – там грош╕ йдуть у тому числ╕ на ремонт техн╕ки. А куди йдуть так╕ скажен╕ грош╕ в потягах – незрозум╕ло. ╢ п╕дозра, що там ╕сну╓ якась корупц╕йна схема, адже н╕чого не покращу╓ться, а т╕льки дорожча╓, ╕ контрольн╕ перев╕рки в╕дсутн╕. Потр╕бн╕ квитки нин╕ придбати важко нав╕ть за 45 дн╕в. Електронна система реагу╓ негативно. Але ж в норм╕ численн╕ запити квитк╕в повинн╕ мати сво╖м насл╕дком хоча б додатков╕ вагони. До Донецька я ╖хав у купе з трьома (!) «зайцями». ╤ це спостереження, яке стосу╓ться т╕льки одного купе. Чи залишать зал╕зничники нам над╕ю на в╕дпов╕дний ц╕нам на квитки комфорт, чи так ╕ процв╕татиме безлад на зал╕зниц╕ – важливе питання у переддень курортного сезону.
Максим РОЗУМ╤ЙКО м. Севастополь
ТИМ ЧАСОМ... Введення ╕менних про╖зних документ╕в на потяги не допомогло — вокзали, як ╕ колись, заповнен╕ квитковими спекулянтами. Журнал╕сти ╕нформац╕йно-анал╕тичного порталу «Коментар╕» д╕зналися схему роботи цього т╕ньового б╕знесу. Про схему спекуляц╕╖ зал╕зничними квитками «Коментарям» погодився розпов╕сти колишн╕й ╖╖ учасник, чи╓ ╕м’я, ╕з зрозум╕лих причин, не назива╓ться. У схем╕ беруть участь чотири ключов╕ ф╕гури: — «квиточник» — спекулянт, який знаходить покупц╕в серед пасажир╕в; — касир, через якого оформляються ╕менн╕ квитки на потр╕бн╕ пр╕звища; — м╕л╕ц╕онер, головне завдання якого – н╕чого не робити, спостер╕гаючи за спекуляц╕╓ю квитк╕в; — «бригадир» — це фактично кер╕вник ╕ захисник «квиточник╕в». «Бригадир» розставля╓ продавц╕в квитк╕в по залах вокзалу, захища╓ ╖х у процес╕ роботи ╕ збира╓ з них щоденну плату. На вс╕х великих зал╕зничних вокзалах в Укра╖н╕ працю╓ по 50-100 ос╕б «квиточник╕в». ╥хн╕й прибуток становить в╕д 50 до 200% в╕д вартост╕ квитка. При цьому неважливо, ск╕льки людина продала квитк╕в за день — 20 або жодного, вона повинна заплатити сво╓му «бригадиров╕» за «оренду робочого м╕сця». Це завжди ф╕ксована плата. Залежно в╕д вокзалу вона становить $20-50 на добу. Для того, щоб схема запрацювала, спочатку створю╓ться штучний деф╕цит квитк╕в. Це робиться за допомогою помилкового бронювання зал╕зничних квитк╕в на найпопулярн╕ш╕ напрямки. Зробити це може фактично кожна людина через будь-який он-лайн ресурс. При цьому в розпорядженн╕ касир╕в на вокзалах завжди ╓ так званий «прикритий резерв» — т╕ квитки, як╕ не видно тим, хто купу╓ ╖х через ╤нтернет... http://ua.comments.ua/money/202706-yak-pratsyuie-kvitkova-mafiya-na-vokzalah.html
"Кримська Свiтлиця" > #23 за 07.06.2013 > Тема "Резонанс"
Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=11848
|