(ПОКИ ЩО НЕ В УКРА╥Н╤, А В ДАЛЕКИХ ЕМ╤РАТАХ...) Прац╕вники в ОАЕ, як╕ мають добр╕ граматичн╕ навички, можуть отримувати зарплату на 10-20% б╕льшу за загальноприйняту ╕ мають б╕льше шанс╕в на усп╕шну кар’╓ру. Про це пише видання Emirates 24/7. «Ви можете отримувати зарплату, вищу на 10-20%. Для цього не треба працювати додатков╕ години чи у дв╕ зм╕ни — просто ставте коми у потр╕бних м╕сцях. Якщо ви достатньо наполегливо вивчали граматичн╕ правила (усного ╕ письмового мовлення), ви ма╓те потенц╕ал заробляти б╕льше, активн╕ше просуватися кар’╓рними сходами ╕ взагал╕ б╕льш серйозно сприйматися як профес╕онал», — йдеться в публ╕кац╕╖. Прац╕вники рекрутингових агентств в ОАЕ кажуть, що, звичайно, правопис не зам╕нить ус╕х техн╕чних навичок. Водночас, по╓днавши разом профес╕йн╕ вм╕ння ╕ граматику, можна дати значно б╕льший ╕мпульс власному кар’╓рному зростанню. «Правильна усна ╕ письмова мова кандидата визначають розм╕р його потенц╕ально╖ зарплати, зб╕льшуючи ╖╖ на 10-20%. Компан╕я не буде витрачати час ╕ кошти, аби навчати кандидата будувати граматично правильн╕ речення, нав╕ть якщо особа ма╓ достатн╕й профес╕йний р╕вень для зазначено╖ посади. Роботодавець просто вир╕шить, що комун╕кац╕йн╕ навички кандидата не дотягують до вимог компан╕╖», — зазначив Аш Атавейл, менеджер з п╕дбору сп╕вроб╕тник╕в у компан╕╖ Reed Consultancy. Добре волод╕ння усним ╕ письмовим словом апр╕ор╕ вимага╓ться в╕д представник╕в низки профес╕╖, зокрема, журнал╕ст╕в, спец╕ал╕ст╕в з╕ зв’язк╕в ╕з громадськ╕стю (PR-менеджер╕в), юрист╕в, маркетолог╕в, розробник╕в техн╕чно╖ документац╕╖ тощо, переконаний Грехем В╕творт, старший банк╕вський консультант у Charterhouse Partnership. «Нав╕ть якщо компан╕я все-таки найма╓ на роботу людину з поганим знанням граматики, з часом ця особа почуватиметься ╕зольованою, в╕дстороненою в╕д передових позиц╕й. Так, граматика може бути вир╕шальним фактором п╕д час в╕дбору кандидат╕в на посаду ╕ безумовно впливатиме на ╖хн╕ шанси досягти б╕льш високих посад в компан╕╖», — каже Г. В╕творт. Погане знання граматичних правил найчаст╕ше видають резюме ╕ перша ж сп╕вбес╕да. Тому для тих, хто не впевнений у правильност╕ свого усного ╕ письмового мовлення, спец╕ал╕сти з п╕дбору персоналу радять наполегливо вчити граматичн╕ правила ще у школ╕, а ╕ншим — п╕дтягнути сво╖ знання самост╕йно чи з репетитором. А перед в╕дправкою резюме варто перев╕рити правильн╕сть написання тексту щонайменше за допомогою в╕дпов╕дно╖ функц╕╖ у Microsoft Word.