"Кримська Свiтлиця" > #40 за 04.10.2013 > Тема "Крим - наш дім"
#40 за 04.10.2013
В╤Д ПРОБЛЕМ — НА ДЕЛЬТАПЛАН╤!
Вл╕тку я в╕дпочивав на п╕востров╕ Тарханкут у Зах╕дному Криму. Море було холодним, але розваг вистачало. Найц╕кав╕шою розвагою був пол╕т на мотодельтаплан╕. Звичайно, я лет╕в пасажиром. Мене припнули пасами до сид╕ння. Висота польоту мотодельтаплана – 200-300 метр╕в. Швидк╕сть – 80 к╕лометр╕в за годину, але залежить в╕д напрямку ╕ сили в╕тру. Доки мотодельтаплан п╕дн╕мався, я був спок╕йний. Я спок╕йно дивився з висоти на землю. Вона стала схожою на карту. Дороги н╕би накреслен╕ ол╕вцем, квадратики буд╕вель, на мор╕ — крих╕тн╕ кораблики… Але ось мотодельтаплан почав повертати. В╕н нахилився на 45 градус╕в. Я розум╕в, що н╕чого страшного нема╓. Тим б╕льше, що я бачив, як мотодельтаплан прол╕тав над нашими головами щодня раз╕в по 10 туди ╕ назад. Але з л╕вого боку не було хоч якогось бильця, щоб спертись рукою. Прямо перед╕ мною теж н╕чого не було. П╕д час польоту в л╕таку ви перебува╓те в закритому прим╕щенн╕. Ви дивитеся в ╕люм╕натор, який теж затуля╓ вас в╕д потоку пов╕тря. А на мотодельтаплан╕ в╕дчува╓ш свободу польоту. П╕лот Володя вир╕вняв мотодельтаплан. Я в╕дчув, що вс╕ мо╖ м’язи напружен╕. Скомандував т╕лу розслабитися. Але тут новий поворот. Таке в╕дчуття, н╕би сидиш на висот╕ к╕лькасот метр╕в на ст╕льц╕, п╕д яким н╕чого нема╓, а в╕н раптом почина╓ перевертатися. Я фотографував. Але сид╕в напружений, доки колеса мотодельтаплана не торкнулися земл╕. Зате пот╕м в╕дчува╓ш, яке це щастя — просто бути живим ╕ просто ступати по земл╕. Тому, якщо ви ма╓те як╕сь проблеми, то я раджу вам по╖хати в село Олен╕вку на Тарханкут╕ ╕ пол╕тати на мотодельтаплан╕. П╕сля польоту ви в╕дчу╓те, що вс╕ ваш╕ проблеми – це несутт╓в╕ др╕бниц╕ пор╕вняно з щастям бути живим ╕ йти по земл╕. Можливо, недовго, але таке в╕дчуття буде. А воно варте польоту!
Анатол╕й ЗБОРОВСЬКИЙ м. ╤рп╕нь
"Кримська Свiтлиця" > #40 за 04.10.2013 > Тема "Крим - наш дім"
Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=12383
|