Як пов╕домив «Укр╕нформ», 28 вересня вноч╕ на об’╖зн╕й автодороз╕ С╕мферополь-Микола╖вка обвалилося дорожн╓ полотно — автомоб╕ль ВАЗ з людьми провалився в утворену яму. Шестеро людей, зокрема дво╓ д╕тей, загинули, ще дво╓ — в реан╕мац╕╖. Жертвами велико╖ ДТП п╕д С╕мферополем, що сталася через провал ╜рунту на дороз╕, виявилися члени одн╕╓╖ кримськотатарсько╖ родини. За даними Центру журнал╕стських розсл╕дувань, траса, що обвалилася, була одним з найдорожчих буд╕вельних об’╓кт╕в Криму протягом останн╕х рок╕в. П╕дряди на буд╕вництво траси ╕ ╖╖ об’╓кт╕в незм╕нно вигравало ПАТ «Юждорстрой», де головою правл╕ння ╕ генеральним директором ╓ екс-депутат кримського парламенту в╕д Парт╕╖ рег╕он╕в, а нин╕ – депутат «Держради» Криму в╕д ╢дино╖ Рос╕╖ ╤гор Аржанцев. За п╕драхунками журнал╕ст╕в, т╕льки за останн╕ два роки на ц╕ проекти було витрачено 503,5 м╕льйона гривень. Для розсл╕дування авар╕╖ створена спец╕альна ком╕с╕я, куди ув╕йшли представники М╕нтрансу РФ ╕ Росавтодору. «Ф╕рму «Юждорстрой» в╕дсторонили в╕д роб╕т, а ╖╖ оф╕с в С╕мферопол╕ обшукують рос╕йськ╕ силовики». За словами оф╕ц╕йного представника рег╕онального управл╕ння Сл╕дчого ком╕тету РФ ╢вген╕╖ Бел╕ково╖, сл╕дч╕ допитують директор╕в буд╕вельних ╕ контролюючих орган╕зац╕й, причетних до спорудження траси, а також проводять ви╖мку документ╕в, що регламентують ╖хню роботу. Рух через об’╖зну дорогу поблизу С╕мферополя повн╕стю перекрито, залиша╓ться ризик нових обвал╕в ╜рунту.