Пошук по сайту
Пошук:

Теми
З перших уст (4450)
З потоку життя (7293)
Душі криниця (4124)
Українці мої... (1659)
Резонанс (2120)
Урок української (1006)
"Білі плями" історії (1847)
Крим - наш дім (1046)
"Будьмо!" (271)
Ми єсть народ? (241)
Бути чи не бути? (320)
Писав писака (23)
На допомогу вчителеві (126)
Мовно-комп'ютерний конкурс (108)
Порадниця (206)
Смішного! (97)
Додатки
"Джерельце" (830)
"КримСПОРТ" (132)

Архiв
Архiв газети в pdf
Редакцiя
Форуми
Книга вiдгукiв

Iншi статтi цiеї теми
У В╤ДНОСИНАХ З ПОЛЬЩЕЮ НЕ ВАРТО НАТИСКАТИ НА ╤СТОРИЧН╤ “МОЗОЛ╤”, ЩО НАТЕРЛИСЯ ЗА 400 РОК╤В
Юр╕й Щербак, письменник, дипломат…


╤СТОР╤Я ОДН╤╢╥ РОДИНИ НА ТЛ╤ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОГО НАЦ╤ОНАЛЬНОГО РУХУ
Вс╕ сто в╕дсотк╕в грошей в╕д продажу книги буде направлено на потреби ЗСУ…


ВЖЕ ЗАРАЗ ТРЕБА ДУМАТИ, ЯК БУДЕМО В╤ДНОВЛЮВАТИ КРИМ П╤СЛЯ ДЕОКУПАЦ╤╥
Обговорення комплексних питань щодо в╕дновлення Криму п╕сля його деокупац╕╖ в╕д рос╕йських сил...


МОЖЕ ТАК СТАТИСЬ, ЩО КРИМ ПОВЕРТАТИМЕТЬСЯ ДИПЛОМАТИЧНИМ ШЛЯХОМ
Наша держава зможе спок╕йно жити, коли поверне соб╕ ус╕ сво╖ земл╕, зокрема ╕ Крим.


БИТВА ЗА УКРА╥НУ
День дв╕ст╕ одинадцятий…




Розсилки
Тут Ви можете підписатися на розсилку анонсів статей нових випусків нашої газети. Для цього вкажіть свій e-mail.

E-mail адрес:














FaceBook





оНЦНДЮ Б сЙПЮ©МЁ
Головна сторiнка > Текст статти
"Кримська Свiтлиця" > #17 за 21.04.2006 > Тема "З потоку життя"
Версiя для друку
Обговорити в форумi

#17 за 21.04.2006
ТАРИФИ НА ПАСАЖИРСЬК╤ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ЗАЛ╤ЗНИЦЕЮ З 1 ЧЕРВНЯ П╤ДВИЩАТЬСЯ НА 50%
генеральний директор «Укрзал╕зниц╕» Василь Гладк╕х

ПРИ╥ХАЛИ...
    Тарифи на пасажирськ╕ перевезення в Укра╖н╕ п╕двищуватимуться поетапно. З 1 червня вони зб╕льшаться на 50 в╕дсотк╕в, з 1 с╕чня 2007 р. - на 10, з 1 кв╕тня 2007 р. - на 10 ╕ з 1 липня 2007 р. - ще на 10 в╕дсотк╕в. Так╕ показники закладен╕ у ф╕нансовий план «Укрзал╕зниц╕», який перебува╓ на узгодженн╕ у Каб╕нет╕ М╕н╕стр╕в, зазначив 17 кв╕тня на прес-конференц╕╖ генеральний директор «Укрзал╕зниц╕» Василь Гладк╕х.
  За словами Василя Гладк╕х, розрахунки показують, що для приведення пасажирських перевезень до р╕вня нульово╖ рентабельност╕ тарифи на внутр╕шн╕ перевезення сл╕д зб╕льшити у 2,9 раза. Щодо вантажних перевезень, то вони зростатимуть на р╕вень ╕нфляц╕╖, зауважив в╕н.
  Гендиректор «Укрзал╕зниц╕» нагадав, що останн╓ п╕двищення тариф╕в на пасажирськ╕ перевезення зд╕йснювалося у березн╕ 2000 р. Нин╕ варт╕сть про╖зду в купейному вагон╕ на одну й ту ж в╕дстань в Укра╖н╕, за його даними, удв╕ч╕ нижча, н╕ж у Рос╕╖. В Груз╕╖ тарифи вищ╕ на 67%, у Литв╕ - на 133%, Узбекистан╕ - на 53 -208%, Казахстан╕ - на 49%.
  Василь Гладк╕х зазначив, що збитки в╕д пасажирських перевезень в Укра╖н╕ у 2004 р. становили 1,8 млрд. грн., у 2005 р. - 2,4 млрд. грн. Враховуючи цю тенденц╕ю, до к╕нця поточного року вони зростуть до 3 млрд. грн.
  В╕н також пов╕домив, що з 2001 року «Укрзал╕зниця» фактично недоотримала надходжень в╕д перевезення п╕льгових пасажир╕в на суму понад 1 млрд. грн. Компенсац╕ю ж отримала менше як на третину.
  При цьому, п╕дкреслив гендиректор «Укрзал╕зниц╕», в Укра╖н╕ зросли ц╕ни на продукц╕ю, що спожива╓ться зал╕зничним транспортом, зокрема, на рейки пор╕вняно з 1997 р. ц╕ни зросли у 18 раз╕в, на дизельне пальне - у 27,3 раза. Зростання загального ╕ндексу ц╕н виробник╕в промислово╖ продукц╕╖ з березня 2000 р. становить 187,8%.
  Сьогодн╕ зношен╕сть рухомого складу на зал╕зниц╕ становить 70%. Комплексна програма з модерн╕зац╕╖ рухомого складу передбача╓ закуп╕влю 1000 пасажирських вагон╕в на р╕к.
У поточному ж роц╕ плану╓ться закупити лише 61 вагон. За попередн╕ 15 рок╕в закуплено лише 100 нових вагон╕в, а в основному зд╕йснювався ремонт старих. Держава кошт╕в на оновлення рухомого складу не вид╕ля╓, тому дедал╕ загострю╓ться потреба в кардинальному оновленн╕ парку рухомого складу, наголосив Василь Гладк╕х.
  На його переконання, швидше реагувати на ринков╕ умови дозволить акц╕онування «Укрзал╕зниц╕», але обов’язково ц╕л╕сним майновим комплексом з╕ 100% належн╕стю акц╕й держав╕. При цьому сл╕д врахувати негативний досв╕д Казахстану, де в╕дбулося часткове акц╕онування, ╕ позитивний досв╕д Рос╕╖.
  Василь Гладк╕х також вважа╓ за потр╕бне поступово вир╕внювати тарифи на вантажн╕ перевезення в Укра╖н╕, ор╕╓нтуючись на рос╕йськ╕ тарифи ╕ тарифи ╕нших близьких сус╕д╕в, де вони значно вищ╕, щоб держава не втрачала потенц╕йн╕ доходи.

ДОВ╤ДКА. П╕сля п╕двищення тариф╕в з 1 червня про╖зд у купейному вагон╕ неф╕рмового потяга коштуватиме, зокрема, до Львова 49,5 грн., до Одеси - 52,5 грн., до С╕мферополя - 74,76 грн., до Дн╕пропетровська - 43,7 грн.

Версiя для друку
Обговорити в форумi
"Кримська Свiтлиця" > #17 за 21.04.2006 > Тема "З потоку життя"


Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=3798

 

Редакцiя :
95006, м. Сiмферополь, вул. Гагарiна, 5, 2-й поверх, кiмн. 13-14
тел: (0652)51-13-24; E-mail: kr_svit@meta.ua
Адмiнiстратор сайту : Микола Владзiмiрський
Веб-майстер : Олексiй Рибаков